Support

Wanneer u klant bent van BRIGHT, dan staat de helpdesk tijdens kantooruren altijd voor u klaar.

Onze kantooruren zijn van 08:30 t/m 17:30.

U kunt bellen met de helpdesk via 013 504 6004.

Wilt u dat de helpdesk met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst TeamViewer, zodat u direct de ID code door kunt geven.

De meeste vragen kunnen wij telefonisch oplossen. Het kan voorkomen dat we met u mee moeten kijken om tot een oplossing komen. Wanneer een update de uitkomst biedt, dan kan de helpdeskmedewerker deze op afstand installeren.

 

Android

Voor het meekijken op uw Android smartphone of tablet kunt u de onderstaande Teamviewer downloaden. Klik op de onderstaande knop vanaf uw handheld. 


Voor Samsung apparaten moet u zowel de Teamviewer voor Android, als de Teamviewer Android Samsung Add-on downloaden.

UITGELICHT

  • Kalfvolgsysteem

    Kalfvolgsysteem

    Vanaf 1 januari 2018 zal het kalfvolgsysteem van start gaan. De BRIGHT-Transport en MijnVee applicatie kunnen u hierbij helpen om het registreren gemakkelijker te maken.

    Lees verder

  • Gezondheidsregistratie

    Gezondheidsregistratie

    Via het BRIGHT Portaal kunt u nu ook de Gezondheidsregistratie doen. U kunt inloggen met uw pc op Internet en communiceren met een mobiel apparaat

    Lees verder

  • BRIGHT-Software

  • Onderweg direct toegang

    Onderweg direct toegang

    Onderweg kunt u via een App de gegevens van uw centrale BRIGHT applicatie inzien .


    Lees verder

    Contact »

    BRIGHT Software B.V.
    Bukkumweg 24F
    5081 CT Hilvarenbeek
    T. +31 (0)13 504 6004
    F. +31 (0)13 504 6005
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
     

    supportbuttonbright dierstatusbright